Polityka jakości

POLITYKA JAKOŚCI

firmy

ALFA SPED Sp. z o.o. Spółka Komandytowo – Akcyjna

 

Głównym celem działalności naszej firmy jest dostarczanie naszym klientom usług transportowych w sposób konkurencyjny przy zapewnieniu wymaganej jakości.

Uzyskujemy wymaganą jakość poprzez:

Zaangażowanie pracowników w świadczenie usług spełniających wymagania klienta.

Wdrożenie i utrzymywanie systemu zarządzania jakością pozwalającego na dobrą organizację pracy dającą satysfakcję naszym klientom i pracownikom.

Ciągłe doskonalenie skuteczności systemu zarządzania jakością i spełnianie wymagań.

Jakość służy osiągnięciu celu strategicznego, jakim jest pozytywny wynik ekonomiczny oraz ekspansja na rynku krajowym.

Utrzymanie wysokiej jakości usług jest kluczowe dla sukcesu w naszej działalności – jakość usług jest najważniejszym czynnikiem tworzącym naszą pozycję rynkową.

Zadowolenie naszych Klientów ze świadczonych przez nas usług jest podstawą długotrwałej współpracy. Bezpieczeństwo i zaufanie we współpracy pozwalają naszym Klientom na budowę stabilnego środowiska biznesowego.

W roku 2007 Firma ALFA SPED wdrożyła system zarządzania jakością w zakresie zarządzania transportem i spedycją, tym samym uzyskując certyfikat ISO 9001:2008. Jednostką certyfikującą jest TÜV Rheinland Polska Sp. z o.o..

W naszej działalności kierujemy się następującymi wartościami:

Odpowiedzialność – podejmując się zlecenia jesteśmy całkowicie pewni jego terminowego wykonania.

Elastyczność – potrafimy dostosować się do wymagań naszych Klientów, realizując zlecenia niestandardowe.

Przewidywalność (Stabilność i pewność) – gwarantujemy naszym Kontrahentom bezpieczeństwo oraz stałe i przejrzyste zasady współpracy.

Czerpiemy radość z naszej pracy, ponieważ wykorzystujemy w niej naszą wiedzę i doświadczenie. Wierzymy, że pracując sumiennie pozwalamy naszym Klientom na czerpanie radości także z ich pracy.

26 LISTOPADA 2013