Kierownik Terminala Logistycznego

Do obowiązków osoby zatrudnionej na powyższym stanowisku należeć będzie odpowiedzialność za: 

  • planowanie, organizowanie, kierowanie oraz kontrolowanie działalności związanej z funkcjonowaniem terminala logistycznego;
  • organizowanie, nadzorowanie i kierowanie pracą personelu magazynowego i kierowców;

  • nadzór nad przestrzeganiem obowiązujących przepisów;
  • nadzór i dbałość nad powierzonym mieniem i towarem.

Wymagania stawiane kandydatom:

  • minimum średnie wykształcenie;
  • doświadczenie w zarządzaniu obszarze logistyki i magazynowania;

  • umiejętność planowania, organizowania, monitorowania oraz kontroli realizacji zadań;
  • umiejętność szybkiego podejmowania decyzji i pracy pod presją czasu;
  • komunikatywność, umiejętność zarządzania pracownikami, utrzymania relacji a klientami i podwykonawcami;
  • dobra znajomość pakietu MS Office;
  • prawo jazdy kat. B, mile widziane kat. C.

Oferujemy:

  • stabilne warunki zatrudnienia w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku polskim;
  • atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kompetencji (podstawa + premia);
  • ciekawą, odpowiedzialną i pełną wyzwań pracę;
  • pozytywną atmosferę pracy;
  • prywatną opiekę medyczną;
  • szkolenia, a także wsparcie przy rozwoju własnego potencjału.

BENEFITY

Dofinansowanie zajęć sportowych

Prywatna opieka medyczna

Dofinansowanie szkoleń i kursów

Spotkania integracyjne

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV na adres rekrutacja@alfasped.pl